مایک کی، از مدیران ارشد یک بانک تجاری بزرگ بود که بیش از ۳۰ کارمند زیردست او کار کرده و سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشته بودند، بهطوری که همه آنها پاداش خوبی از بانک دریافت کردند و صمیمیت زیادی بین مایک و کارمندانش وجود داشت. با این همه، چند وقت قبل، او نامهای از بخش منابع انسانی دریافت کرد که در آن ذکر شده بود، او بدترین مدیر شرکت است. وقتی مایک از مدیر منابع انسانی پرسید: «شما چگونه و از چه طریق به این نتیجه رسیدید؟» مدیر بخش منابع انسانی پاسخ داد: « که بر اساس گزارشهای شما و معیارهای ۲۵ گانه رقابتی تهیه شده، نشان میدهد که اگرچه شما در برخی شاخصها، نمره خوبی داشتید، اما در مجموع پایینترین میانگین را در بین تمام مدیران بانک کسب کردهاید و بنابراین باید طی چند ماه آینده، روی این زمینهها که در آنها ضعیف هستید بیشتر کار کنید. در ضمن دور جدید تحقیقات ۳۶۰ درجهای بانک در ابتدای سال آینده انجام خواهد شد.»
پنج اصل طلایی «ارتباط با مشتری» بازدید : 337
شنبه 9 آبان 1399 زمان : 2:40