loading...

منتخب مقالات مدیریت و بازاریابی

هر روز یک مقاله از منابع معتبر علمی در خصوص مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، منابع انسانی،برند و استراتژی بخوانید.

بازدید : 304
شنبه 23 آبان 1399 زمان : 12:38

در محیط سیاسی و اقتصادی پرابهام امروزی، کسب‌وکارها با چالش‌های کوتاه‌مدت زیادی مواجهند. در این میان، آنها بیش از هر زمانی نیاز دارند بر برنامه‌های بلندمدت متمرکز شوند چون کلید موفقیت در دهه آینده، با معیارهای امروز فرق دارد. رهبران کسب‌وکار باید شرکت‌های خود را برای‌ آینده بازآفرینی کنند و در ضمن، عملکرد قوی امروز خودشان را هم تضمین کنند. به‌عبارت دیگر، کسب‌وکارها باید «دوام‌پذیری» یا همان ظرفیت بازآفرینی کسب‌وکار و رشد پایداری خود را حفظ کنند. گروه مشاوره بوستون در مشارکت با مجله فورچون، برای شناسایی شرکت‌های بادوام و نیز فاکتورهایی که آنها را از دیگران مجزا می‌کند، شاخص Fortune Future ۵۰ را ایجاد کرده که نشان می‌دهد برخی شرکت‌ها چگونه در دوران‌های سخت و آشفته دوام می‌آورند.

کاشت واهمیت آبیاری های بموقع غلات
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی